Turystyka rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Zintegrowana turystyczna komunikacja marketingowa

Kluczowym celem, szczególnie w okresach kryzysowych, będzie utrzymanie marki Krakowa oraz przyciąganie odwiedzających z segmentów o oczekiwanych zachowaniach  i poziomie wydatków. Wzrośnie potrzeba tworzenia zróżnicowanych, ale zintegrowanych narracji oraz wykorzystania kreatywnych narzędzi promocji. Współczesna komunikacja wymaga wykorzystania różnorodnych narzędzi TTL  w odniesieniu do rynków lub segmentów behawioralnych potencjalnych turystów z przewagą narzędzi elektronicznych, w tym mediów społecznościowych. Zintegrowanie przekazu oznacza partnerstwo członków łańcucha wartości usług turystycznych. Badania stają się podstawą do skutecznego monitorowania oczekiwań odbiorców. Dzięki analizie danych można wyznaczyć realistyczne, wymierne wskaźniki KPI  i zmierzyć wpływ i zwrot  z inwestycji. Rola oficjalnych stron internetowych krajów/miast znacząco się zmniejsza, co wymaga aktywności na globalnych, specjalistycznych platformach i grupach tematycznych mediów społecznościowych. Wzrasta znaczenie umiejętnego procesu pozyskiwania leadów , a analiza doświadczeń konsumenta oraz mapy jego postępowania będą pożądaną podstawą budowy produktów i komunikacji marketingowej.

Jakie działania rekomendujemy?

  • Własne oraz partnerskie kampanie na rynkach strategicznych.
  • Ujednolicenie narracji i formatu opowieści (storytelling) o Krakowie.
  • Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi marketingowych
pokaż metkę
Autor: Wydział ds. Turystyki
Osoba publikująca: Katarzyna Opoczka
Podmiot publikujący: Wydział Ds. Turystyki
Data publikacji: 2021-09-06
Data aktualizacji: 2021-09-07
Powrót