Start rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Sprostowanie artykułu „Kosztowny urzędnik w delegacji” („GK”, 21.11.13)

W związku z artykułem „Kosztowny urzędnik w delegacji" (GK, 21.11.13) prostuję i informuję:

1. Wyjazd Zastępcy Prezydenta Elżbiety Koterby do Korei Południowej kosztował budżet miasta w rzeczywistości 1923,18 złotych a nie 16 721 złotych. Znaczną część kosztów pokryła strona koreańska.

2. Wkrótce zostanie podpisany akt erekcyjny pod budowę spalarni a nie umowa na budowę. Umowa została podpisana ponad rok temu.

3. Magdalena Sroka pełni funkcję Zastępcy Prezydenta a nie Dyrektora.

4. Znaczna część kosztów wyjazdów krakowskich radnych i urzędników jest pokrywana z pieniędzy unijnych bądź przez zapraszających (np. wspomniany wyjazd do Korei). W przypadku wyjazdów organizowanych w ramach projektów unijnych skala dofinansowania waha się między 75 a 85 %. W związku z czym koszty z budżetu miasta wynoszą od 15 do 25% kosztów takiego wyjazdu. Podany przez Gazetę koszt wydatków rocznych na wyjazdy zagraniczne w 2013 powinien zostać pomniejszony o ok. 140 000 złotych.

5. Panią doc. Ewę Pietrzyk – Zieniewicz zapewniam, że wyjazdy zagraniczne nie są w żadnym wypadku nagrodą. To zawsze ciężka praca, wymagająca kompetencji, również językowych. To jest decydujące kryterium przy doborze delegowanych. Przedstawiciele Urzędu Miasta są zawsze dobrze przygotowani do każdego takiego wyjazdu.

 

Filip Szatanik

Zastępca Dyrektora Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta

Urząd Miasta Krakowa

 

pokaż metkę
Autor: FILIP SZATANIK
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta
Data publikacji: 2013-11-22
Data aktualizacji: 2013-11-25
Powrót

Zobacz także

Znajdź