Wodociągi Miasta Krakowa obsługują interesantów w trybie zdalnym
W związku sytuacją epidemiczną, Wodociągi Miasta Krakowa uruchomiły rezerwę kadrową, co zapewni bezpieczeństwo i niezawodność dostaw wody oraz odbiór i skuteczne oczyszczanie ścieków. Dodatkowo, mając na uwadze bezpieczeństwo zdrowotne klientów i pracowników Centrum Obsługi Mieszkańców przy ul. Senatorskiej 9, od 24 stycznia obsługa interesantów prowadzona jest wyłącznie w formie zdalnej.
Wszystkie sprawy będą załatwiane drogą korespondencyjną, telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK).
Wodociągi Miasta Krakowa pozostają w stałym kontakcie z mieszkańcami poprzez:
- stronę internetową link tutaj
- adres e-mail: biuro@wodociagi.krakow.pl
- Internetowe Biuro Obsługi Klienta (e-BOK): uprzednio wymagana rejestracja tutaj
Telefoniczne załatwienie sprawy
- Zawieranie umów o zaopatrzeniu w wodę i odprowadzanie ścieków: 12 424 24 35, 12 424 24 36, 12 424 23 72, 12 424 24 30, 12 424 24 81
- Informacja o należnościach: 12 620 33 70, 12 424 24 99
- Odczyt wodomierza: 12 424 24 37, 12 424 24 87
- Dział Techniczny: 12 424 23 15
- Dział Dokumentacji i Odbiorów: 12 424 24 12, 12 424 24 46, 12 620 33 67
- Dziennik Podawczy: 12 424 23 14, 12 424 23 18
- Zgłoszenie awarii: Numer alarmowy 994, 12 424 23 03, 800 130 060
- Centrala: 12 424 23 00
Wszelkie dokumenty i wnioski można również złożyć w przeznaczonym do tego pojemniku, znajdującym się przy wejściu do Centrum Obsługi Mieszkańców.