Mieszkańcy aktywnie zgłaszają pomysły i problemy do Krakowskiego Centrum Kontaktu
W pierwszym półroczu do Krakowskiego Centrum Kontaktu, które funkcjonuje przy Urzędzie Miasta Krakowa, wpłynęło łącznie 5472 zgłoszeń od krakowian. Od początku roku pracownicy Centrum każdego miesiąca odnotowują systematyczny wzrost liczby pomysłów i problemów zgłaszanych przez krakowian.
W czerwcu przyjęto rekordową liczbę zgłoszeń – 1367, co stanowi wzrost o 30 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem, majem, kiedy liczba wniosków po raz pierwszy przekroczyła tysiąc.
Najwięcej zgłoszeń dotyczy terenów zielonych, w tym pielęgnacji oraz wycinek interwencyjnych. Mieszkańcy zgłaszają również kwestie związane z porządkiem publicznym, interweniują w sprawach uszkodzeń jezdni i chodników oraz awarii oświetlenia ulicznego. Wskazują także pomysły dotyczące usprawnienia organizacji ruchu i komunikacji miejskiej.
Za pośrednictwem Krakowskiego Centrum Kontaktu oraz miejskiej infolinii 12 616 55 55 mieszkańcy mogą już zgłaszać propozycje dotyczące nowych nasadzeń drzew w Krakowie. Więcej w naszym komunikacie.
Przypominamy, że na stronie KCK dostępne są różne kategorie usług, a dzięki tematycznemu podziałowi można łatwo dowiedzieć się, gdzie w urzędzie zrealizować daną sprawę.