Pomiary hałasu drogowego
W ramach prac nad Strategiczną mapą hałasu Miasta Krakowa wykonane zostały pomiary hałasu drogowego w porze dnia, wieczoru i nocy, z równoczesnymi pomiarami natężeń ruchu w 120 punktach pomiarowych.
Sprawozdania z pomiarów (badania zrealizowane przez EQM System i Środowisko)
punkty pomiarowe: 47 - , punkty pomiarowe: 13, 97 - , punkty pomiarowe: 1, 41, 86 -
punkty pomiarowe: 57 - , punkty pomiarowe: 116, - , punkty pomiarowe: 95, 104, 102 -
punkty pomiarowe: 64 - , punkty pomiarowe: 40, 21 - , punkty pomiarowe: 17 -
punkty pomiarowe: 37, 105 - , punkty pomiarowe: 2 - , punkty pomiarowe: 99, 28, 100 -
punkty pomiarowe: 117, 115 - , punkty pomiarowe: 71 - , punkty pomiarowe: 111, 110 -
punkty pomiarowe: 14, 103 - , punkty pomiarowe: 118 - , punkty pomiarowe: 89 -
punkty pomiarowe: 112, 58, 19 - , punkty pomiarowe: 55 - , punkty pomiarowe: 3, 4, 5 -
punkty pomiarowe: 90, 80 - , punkty pomiarowe: 48 - , punkty pomiarowe: 51, 46, 85 -
punkty pomiarowe: 39, 18, 11 - , punkty pomiarowe: 72, 42, 94, 75 - ,
punkty pomiarowe: 59, 52, 31, 22, 32 - , punkty pomiarowe: 15, 45, 83, 53, 62, 66 -
punkty pomiarowe: 49, 33, 36, 119, 20 - , punkty pomiarowe: 29, 93 -
punkty pomiarowe: 9, 7, 56 - , punkty pomiarowe: 87, 34 - , punkty pomiarowe: 12, 74, 26 -
punkty pomiarowe: 27 67 - , punkty pomiarowe: 35 -
Załącznik - protokoły z pomiarów - ,
Załącznik - dane o ruchu drogowym -
Sprawozdania z pomiarów (badania zrealizowane przez ECOSOUND)
Punkty pomiarowe: - 6, 8, 10, 16, 23, 24, 25, 30, 38, 43, 44, 50, 54, 60, 61, 61, 65, 68, 69, 70, 73, 76, 77, 78, 79, 81, 82, 84, 88, 91, 92, 96, 98, 101, 106, 107, 108, 109, 113, 114, 120 -
Załącznik - protokoły z pomiarów -
Załącznik - lokalizacja punktów pomiarowych -
Pomiary hałasu tramwajowego
Badania hałasu tramwajowego wykonano w 25 punktach pomiarowych zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie linii tramwajowych.
Pomiary hałasu kolejowego
Pomiary hałasu kolejowego podczas opracowania Strategicznej mapy hałasu Miasta Krakowa wykonano w 21 punktach położonych przy ośmiu głównych liniach: nr 8, nr 91, nr 94, nr 95, nr 100, nr 109, nr 118 i nr 133. Równocześnie z pomiarami akustycznymi prowadzono pomiary natężenia, struktury ruchu i prędkości pociągów. Pomiary towarzyszące natężenia ruchu kolejowego realizowane były metodą ręczną przez zliczanie liczby pojazdów przejeżdżających przez badany przekrój pomiarowy.
Pomiary hałasu przemysłowego i komunalnego.