Nasze Miasto rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

ArtBuzz - nowe technologie i grafika komputerowa

Wszystkich pasjonatów Internetu, nowych technologii, grafiki komputerowej i efektów specjalnych zapraszamy do Centrum Konferencyjnego AGH przy ul. Reymonta 7 (budynek U2)!

ArtBuzz  jest okazją by bezpłatnie, z pierwszej ręki zdobyć wiedzę oraz umiejętności w dziedzinach, które ze względu na szybki rozwój są z reguły trudno lub w ogóle nie dostępne adeptom, czy początkującym profesjonalistom.

Zawodowcy także znajdą coś dla siebie - ArtBuzz, jako największa tego typu konferencja w regionie stanowi świetną płaszczyznę do wymiany spostrzeżeń, inspiracji oraz nawiązania współpracy.

 Oprócz prelekcji w czasie konferencji odbywać się będą także prezentacje sprzętu oraz konkursy.

W bloku technologii dowiemy się między innymi,

jak zadbać o finansowe powodzenie naszych przedsięwzięć:

Analityk biznesowy - czy potrzebuję go w projekcie?
(http://artbuzz.edu.pl/prelegenci/krzysztof-parzych/)

 Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony www.
(
http://artbuzz.edu.pl/prelegenci/marcin-kordowski/)

oraz poznamy możliwości nowo powstałych platform:

Windows 8 i Windows Phone dla programistów.
(http://artbuzz.edu.pl/prelegenci/marcin-borecki/)

Zapisy na szkolenia dostępne są pod adresem (rejestracja jest niezbędna do odbioru nagród!): http://artbuzz.edu.pl/accounts/register/

 

11. kwietnia 2012, na ArtBuzzie zagości także

Benjamin Richards – reżyser, producent i konsultant techniczny (produkcja 3D, efekty specjalne), który może pochwalić się pracą przy najgłośniejszych filmach ostatnich lat („Avatar”, „Władca Pierścieni”, „Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów”, „Iniemamocni”, czy „Happy Feet: Tupot małych stóp”) oraz z największymi dystrybutorami gier komputerowych (Electronic Arts, Sega, Ubisoft).
http://artbuzz.edu.pl/prelegenci/benjamin-richards/

 

Będzie to przedsmak bloku grafiki i produkcji filmowej, który na dobre rozpocznie się 12. kwietnia.

Prelegenci zaprezentują tajniki takich zagadnień, jak:

Animacja zwierząt w Autodesk Maya.
(http://artbuzz.edu.pl/prelegenci/mariusz-korczak/)

Sound Design - Kreacja efektów dźwiękowych: analogowa i cyfrowa.
(http://artbuzz.edu.pl/prelegenci/michal-fojcik/)

czy Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture.
(http://artbuzz.edu.pl/prelegenci/adrian-perdjon/)

 

Uwaga! Specjalnie dla uczestników ArtBuzza Stefan Cordioli (włoski rzeźbiarz, protoplastyk, twórca charakteryzacji, masek i postaci filmowych) przywiezie do Krakowa swoje prace, aby tym lepiej przedstawić stosowane techniki:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.322732294453985.74439.154717147922168&type=3


Pełny program na stronie:
http://artbuzz.edu.pl/program-2012/

Dokładniejsza prezentacja prelegentów oraz najświeższe informacje publikowane są na fanpage’u konferencji:

www.facebook.com/ArtBuzz11111

 

 

 

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:

Miejsce: Centrum Konferencyjne U2, AGH, Ul. Reymonta 7, Kraków.

Termin:
11.04.2012r. (środa) 9:00 – 20:00 – Dzień Internetu i nowych technologii.
12.04.2012r. (czwartek) 9:00 – 20:00 – Dzień grafiki komputerowej i produkcji filmowej.

Organizatorzy:
Koło Naukowe MediaFrame AGH
Uczelniana Rada Samorządu Studentów AGH
Akademia Górniczo-Hutnicza

Honorowym patronatem wydarzenie objęli:
Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa
Wojewoda Małopolski Jerzy Miller
JM rektor AGH Prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś

Partnerami konferencji są:
Alvernia Studios, MAX3D.pl, Miasto Kraków, Autodesk, RCS, mstudio, oraz KrakSpot.

Sponsorem platynowym konferencji jest Windows Internet Explorer 9
Sponsorami złotymi konferencji są firma Wacom oraz HiddenData
Sponsorami srebrnymi są Kiwi Produkcje oraz ABB

 

Patronat medialny:
TVP Kraków, Krakowska Telewizja Internetowa, ISTV, kulturaonline.pl, Dziennik Internautów, Krakow Film Commision, kinopolska.pl, purpose.com.pl, TechmaniaK.pl, portalfilmowy.pl, Independent.pl, hatak.pl, dlastudenta.pl, widsite.com, Magiczny Kraków, kreatywnybazar.pl, eLO RMF, Don’t Panic,


 

Program:

Dzień 1

09:00 - 10:00 Analityk biznesowy - czy potrzebuję go w projekcie ? - Krzysztof Parzych

10:15 - 11:15 Czy personalizacja treści musi być dla geeków? - Paweł Opydo

11:30 - 12:30 Spark CE - Najprostszy sposób na stworzenie gry przygodowej - Piotr Żygadło

12:45 - 13:45 Windows 8 i Windows Phone dla programistów - Marcin Borecki

15:00 - 16:00 - Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony www. - Marcin Kordowski

16:15 - 17:15 The liberty to collaborate (EN) - Lennart Regebro

17:30 – 18:30 How dead is dead? Cykl życia technologii - Michał Czaicki, Wojciech Ptak

18:45 - 20:00 3ds Max tips to speed up your production pipeline & how to integrate MotionBuilder & Mudbox - Benjamin Richards


Dzień 2


09:00 - 10:00 Animacja zwierząt w Autodesk Maya - Mariusz Korczak

10:30 - 11:30 Sound Design - Kreacja efektów dźwiękowych: analogowa i cyfrowa. - Michał Fojcik

12:00 - 13:00 Digital Illustration VS Fashion Photography  - o potędze cyfrowej ilustracji - Piotr Janowczyk

14:30 - 15:45 Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture - przyszłość wirtualnego aktorstwa - Adrian Perdjon

16:30 - 17:30 Digital Intermediate Process and Colour Correction (EN) - Glen Castino

18:00 - 19:30 Design postaci, materiały i procesy przy tworzeniu efektów specjalnych. - Stefan Cordioli


Nieco historii 

Dotychczas odbyły się dwie edycje ArtBuzza. Pierwsza, jednodniowa, miała miejsce 29 kwietnia 2010 roku. Druga, trwająca już dwa dni (16, 17 kwietnia 2011), podzielona została na 2 bloki tematyczne - Blok Technologii Internetowych oraz Blok Grafiki Komputerowej. W ramach bloków przeprowadzono 60-90 minutowe wykłady, po których uczestnicy mieli możliwość zadania pytań związanych z ich tematyką. W trakcie przeprowadzane były liczne konkursy, których łączna pula nagród rzeczowych wynosiła blisko 10 000 zł .

Niezwykle  ciekawe prelekcje i  wielkość inicjatywy przyciągały ogromną ilość chętnych uczestników. 

Osiągnięta  frekwencja  dowiodła,  że  wykłady  cieszyły  się bardzo dużym zainteresowaniem  - najpopularniejsza prelekcja zgromadziła prawie 400 słuchaczy.

Na temat naszej inicjatywy powstało wiele korzystnych artykułów  zamieszczonych  na blogach, serwisach  i portalach internetowych.

pokaż metkę
Osoba publikująca: PAWEŁ KRAWCZYK
Podmiot publikujący: Redakcja MPI
Data publikacji: 2012-04-10
Data aktualizacji: 2012-04-10
Powrót

Zobacz także

Znajdź