Nasze Miasto rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Udostępnianie danych z rejestru PESEL

Od 2 stycznia Wydział Spraw Administracyjnych UMK utworzył nowy referat pod nazwą: Referat Udostępniania Danych i Informacji Adresowej. Jego siedziba znajduje się przy al. Powstania Warszawskiego 10.

Fot. Wydział Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa

Do zakresu działania referatu należą:

  • udostępnianie danych z rejestru mieszkańców (baza Gminy Miejskiej Kraków)
  • udostępnianie danych z rejestru PESEL (baza ogólnopolska)
  • udostępnianie danych w ramach informacji publicznej
  • wydawanie zaświadczeń o braku lub liczbie osób zameldowanych w lokalu
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających pełne lub częściowe dane osobowe.

Wnioski można składać osobiście w każdym punkcie podawczym Urzędu Miasta Krakowa, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP oraz można wysłać pocztą na adres siedziby referatu.

Dokumenty można odebrać:

  • osobiście – al. Powstania Warszawskiego 10, VII piętro, pok. 704,
  • w paczkomacie – wyłącznie znajdującym się przy Urzędzie Miasta Krakowa, al. Powstania Warszawskiego 10,
  • za pośrednictwem Poczty Polskiej na wskazany adres we wniosku.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 616 11 22.

W roku 2022 wydano 23 731 udostępnień danych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL oraz wydano wszelkiego rodzaju zaświadczenia.

pokaż metkę
Autor: Joanna Dubiel
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2023-01-23
Data aktualizacji: 2023-02-03
Powrót

Zobacz także

Znajdź