Udostępnianie danych z rejestru PESEL
Od 2 stycznia Wydział Spraw Administracyjnych UMK utworzył nowy referat pod nazwą: Referat Udostępniania Danych i Informacji Adresowej. Jego siedziba znajduje się przy al. Powstania Warszawskiego 10.
Do zakresu działania referatu należą:
- udostępnianie danych z rejestru mieszkańców (baza Gminy Miejskiej Kraków)
- udostępnianie danych z rejestru PESEL (baza ogólnopolska)
- udostępnianie danych w ramach informacji publicznej
- wydawanie zaświadczeń o braku lub liczbie osób zameldowanych w lokalu
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających pełne lub częściowe dane osobowe.
Wnioski można składać osobiście w każdym punkcie podawczym Urzędu Miasta Krakowa, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP oraz można wysłać pocztą na adres siedziby referatu.
Dokumenty można odebrać:
- osobiście – al. Powstania Warszawskiego 10, VII piętro, pok. 704,
- w paczkomacie – wyłącznie znajdującym się przy Urzędzie Miasta Krakowa, al. Powstania Warszawskiego 10,
- za pośrednictwem Poczty Polskiej na wskazany adres we wniosku.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 616 11 22.
W roku 2022 wydano 23 731 udostępnień danych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL oraz wydano wszelkiego rodzaju zaświadczenia.