Start rozwiń menu
Komunikat archiwalny

Sprawnie i komfortowo – obsługa w Wydziale Ewidencji Pojazdów i Kierowców

Rejestracja pojazdu, odbiór prawa jazdy czy inne sprawy w Wydziale Ewidencji Pojazdów i Kierowców? Teraz to prostsze niż myślisz! Dzięki internetowej rezerwacji wizyt, możliwości sprawdzenia kolejek online i punktom obsługi w galeriach handlowych możesz wszystko załatwić sprawnie i bez stresu.

Fot. Pixabay.com

Lokalizacje i godziny urzędowania:

  • al. Powstania Warszawskiego 10
  • os. Zgody 2
  • ul. Wielicka 28a.

W tych lokalizacjach obsługa klientów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.40–18.00. Przypominamy również, że do każdej sprawy należy pobrać osobny bloczek.

Punkty Obsługi Mieszkańca:

  • Galeria Bronowice (ul. Stawowa 61, lokal 193)
  • Galeria Bonarka City Center (ul. Kamieńskiego 11, lokal M01)
  • Galeria Serenada (al. Bora-Komorowskiego 41, lokal 217)

W tych lokalizacjach obsługa klientów odbywa się od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00–18.00. Przypominamy, że do każdej sprawy należy pobrać osobny bloczek.

W Wydziale Ewidencji Pojazdów i Kierowców przy al. Powstania Warszawskiego 10, mamy wydzielone stanowiska z przeznaczeniem dla obsługi przedsiębiorstw, w tym leasingów, które czynne są od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.40–15.30.

Wybierając się do Wydziału Ewidencji Pojazdów i Kierowców, warto zweryfikować na stronie BIP Urzędu Miasta Krakowa aktualny stan kolejki w poszczególnych lokalizacjach i wybrać na załatwienie sprawy miejsce, gdzie czas oczekiwania jest najkrótszy. Przypominamy jednocześnie, że odbiór dowodu rejestracyjnego odbywa się w lokalizacji, w której wcześniej złożono wniosek. Natomiast odbiór praw jazdy, odbywa się wyłącznie na al. Powstania Warszawskiego 10.

Ponadto, aby skrócić czas załatwienia sprawy do minimum, można skorzystać z internetowej rezerwacji wizyt. Rezerwacja jest dostępna wyłącznie w głównych lokalizacjach wydziału. Wolne terminy są dostępne praktycznie z dnia na dzień (często w tym samym dniu), z możliwością wyznaczenia terminu spotkania na 14 dni do przodu.

Przypominamy o możliwości załatwienia niektórych spraw za pomocą usługi InPost Urząd 24. Szczegółowe informacje znajdują się na stronach: umawianiewizyt.um.krakow.pl oraz urzad24.inpost.pl/miastokrakow.

pokaż metkę
Osoba publikująca: Tomasz Róg
Podmiot publikujący: Wydział Komunikacji Społecznej
Data publikacji: 2025-04-11
Data aktualizacji: 2025-04-17
Powrót

Zobacz także

Znajdź